eKovut - Webes környezetben, felhőben működő költségmenedzsment rendszer. Használatának elönyei
Lehetővé teszi az Ön számára egyszerűbb árajánlatok gyors összeállítását, a megvalósítás előre haladásának figyelését, az óra és költség felhasználások folyamatos felügyeletét.
Használatával elvégezheti a munkaóra és költség felhasználások rögzítését, analitikus nyilvántartását, az adatok lekérdezését, a tervezett (ajánlat) és a tényleges állapot összehasonlítását.
A rendszer webes környezetben működik, az adatait hálózatba kapcsolt asztali számítógépről, tabletről vagy akár okos telefonról is bárhol, bármikor elérheti.
Az eKovut alkalmazás - Internet Information Services (IIS) szolgáltatásokat biztosító – Windows (szerver) környezetben működik, ennek köszönhetően - a felhőben elérhető szolgáltatás alapú igénybevétel mellett - megvalósítható saját szolgáltató szerverére, vagy saját eszközparkra (helyi hálózatba, akár különálló számítógépre) telepítés is.
Elsősorban az általunk létrehozott környezetbeli, szolgáltatás alapú igénybevételt támogatjuk, de igény esetén helyi telepítés is megvalósítható. A távoli elérés legkönnyebben nyilvános web szerverre történő telepítés esetén működtethető.