eKovut - költségmenedzsment rendszer szolgáltatás orientált területekre.

Az eKovut költség menedzsment rendszer kis és középméretű - szolgáltatásokat végző - vállalkozásoknak kínál informatikai támogatást.

A rendszer támogatja a munkák (projektek) nyilvántartását, tétel csoportonkénti árajánlatok összeállítását, az ajánlatok exportálását a költségfelhasználások ugyanebben a szerkezetben történő rögzítését, az egyes projektek állásának folyamatos figyelemmel kísérését. Biztosítja a költség és munka felhasználások adatainak folyamatos - összesített és részletező - lekérdezhetőségét.

Alkalmazásával a futó munkák gazdaságossága nem csak utókalkuláció során határolható be, hanem folyamatosan figyelemmel kísérhető. Segítségével kézben tarthatók a megvalósítás, kivitelezés erőforrás felhasználási folyamatai.

A rendszer lehetőséget nyújt az ajánlatban szereplő, illetve a tényleges munkaóra és költség felhasználások (terv/tény) adatok folyamatos lekérdezésére, összehasonlítására, az adatok Excel táblázatokba történő exportálására. Használatával követhetővé válik, hogy a munkatársak mikor, milyen feladatok megvalósításán mennyit dolgoztak.

Könnyű áttekinthetőség, érzékelhető előnyök

eKovut - költségmenedzsment rendszer szolgáltatás orientált területekre.

A logikus felépítésnek, kényelmes kezelhetőségnek köszönhetõen a rendszer használói jelentős adminisztráció megtakarítással és hatékonyság növekedéssel számolhatnak. Biztosítja a költség és munka felhasználások adatainak folyamatos - összesített és részletező - lekérdezhetőségét.

  • integrált (összekapcsolt) módon támogatja a teljes vállalkozási folyamatot az ajánlat készítéstől a munka lezárásáig
  • lehetővé teszi az adatok folyamatos gyűjtését, lekérdezését, a tervezett (ajánlati) és a tényleges állapot összehasonlítását
  • elvégzi a költség és munkaidő felhasználások analitikus nyilvántartását
  • az ajánlatok és költség felhasználások Excel munkalapokra exportálhatók
  • a létrehozott táblázatok „működnek”, elvégezhető bennük az adatok finomítása, véglegesítése
  • az erőteljes szerverparknak köszönhetően nagytömegű adat tárolása és feldolgozása sem jelenhet problémát

Webalkalmazás a "felhő"-ben

Az eKovut költség menedzsment alkalmazás "felhő" alapú szolgáltatást biztosít. Nincs szükség telepítésre, bárhonnan futtatható egy internet böngésző segítségével: irodából, otthonról vagy akár okos telefonról is. A program és az adatbázis távolról elérhető magas adat-biztonságú szerverparkban fut.

Adatai biztonságát hardveres RAID alapú háttértárak és magas rendelkezésre állású, szerverek garantálják, a szerver környezet folyamatos működését képzett szakemberek biztosítják.

Teljes mobilitás: a rendszer a belépésre jogosító felhasználónév (e-mail cím) és jelszó ismeretében gyakorlatilag bármilyen internet kapcsolattal rendelkező számítógépről illetve “okos” telefonról használható. Otthon, úton, az irodában, vagy akár egy megbeszélésen.

eKovut - Költségmenedzsment szoftver

Szeretne mindig a legfrissebb szoftver-verzióval dolgozni?

Nincs szükség telepítésre: a frissítések, funkcióbővítések automatikusan, beavatkozás nélkül megjelennek az Ön rendszerében, akármennyi és akármilyen számítógépről is használja azt.

Beruházás nélkül is elérhető
Rendszerünket szolgáltatásként, havi díjas előfizetés keretében kínáljuk, akár már meglévő számítógépével elérheti, így elkerülheti a nagy beruházási költséggel és hosszú hónapokig tartó egyedi fejlesztéseket.