eKovut

eKovut - Webes környezetben, felhőben működő költségmenedzsment rendszer. Használatának elönyei

  • a futó projektek előre haladása követhetővé válik
  • segít az adminisztráció egységes mederbe terelésében
  • a tervezett és tényadatok alakulása összehasonlítható
  • az adatai bárhol, bármikor, bárhonnan elérhetők
  • olyan információk birtokába juthat, amiket eddig csak sejtett
  • ezek ereményeképpen hatékonyabb cégműködés valósítható meg

Részletek»

Funkciója

Lehetővé teszi az Ön számára egyszerűbb árajánlatok gyors összeállítását, a megvalósítás előre haladásának figyelését, az óra és költség felhasználások folyamatos felügyeletét.

Szolgáltatásai

Használatával elvégezheti a munkaóra és költség felhasználások rögzítését, analitikus nyilvántartását, az adatok lekérdezését, a tervezett (ajánlat) és a tényleges állapot összehasonlítását.

Elérhetősége

A rendszer webes környezetben működik, az adatait hálózatba kapcsolt asztali számítógépről, tabletről vagy akár okos telefonról is bárhol, bármikor elérheti.

Az eKovut alkalmazás - Internet Information Services (IIS) szolgáltatásokat biztosító – Windows (szerver) környezetben működik, ennek köszönhetően - a felhőben elérhető szolgáltatás alapú igénybevétel mellett - megvalósítható saját szolgáltató szerverére, vagy saját eszközparkra (helyi hálózatba, akár különálló számítógépre) telepítés is.

Elsősorban az általunk létrehozott környezetbeli, szolgáltatás alapú igénybevételt támogatjuk, de igény esetén helyi telepítés is megvalósítható. A távoli elérés legkönnyebben nyilvános web szerverre történő telepítés esetén működtethető.


A rendszer demó verziója előzetes regisztráció után most 30 napos próba időszakra elérhető, kipróbálható.